A pályázat Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs versenye, ahol a bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a kreativitás, a felhasználói élmény és a reszponzivitás, valamint nagy figyelmet fordítanak a zsűrizés során a megfelelő tartalomra is.

A WABI Beauty Center-t mára Európa vezető és legnagyobb szépségklinikái között tartják számon. A dinamikus fejlődés fenntartása érdekében elengedhetetlenné vált egy új és modern arculat kialakítása, illetve cégünk korszerű digitalizációja.

Ennek első lépése az új honlapunk elindítása volt, imázsfejlesztési, látogatottság és értékesítésnövelési és később már munkaerő fejlesztési céllal is. A honlap készítése során elsődleges szempontunk volt, hogy egy egyszerűen navigálható és átlátható oldalt hozzunk létre, mely bemutatja az általunk nyújtott minőséget és szolgáltatásaink volumenét. Fontos szempontunk volt az összes részlegünk átfogó bemutatása, mert mindegyik divíziónk önállóan is széles szolgáltatás- és termékportfólióval rendelkezik. Célunk az összehangolt bemutatás, miközben a látogatók vonzó képet kapnak központunk egészéről, végül időpontot is foglalhatnak. A konverzió – mely az időpontfoglalásban valósul meg - hónapról hónapra nő, így az elkészült honlap sikereit folyamatosan tapasztaljuk.

Szépség és szállásutalványaink értékesítésére webáruházzal bővítettük honlapunkat, ahol a vendégeink azonnal hozzájuthatnak a legtökéletesebb ajándékhoz, melyet vonalkóddal ellátva, letölthető és nyomtatható formában biztosítunk számukra.

A honlapon emellett havonta változó kuponakciókkal jelentkezünk, mely a rövid regisztráció után bármely látogató számára elérhető, és a letöltés után egy vonalkód segítségével könnyen beválthatóak szépségszalonunkban. A kedvezménykuponok hozzájárulnak az értékesítési volumen bővítéséhez, segítségükkel növelni tudjuk a viszonylag kihasználatlan időszakok forgalmát.

A honlap két nyelven (magyarul és németül) is elérhető, így osztrák vendégeink számára is kiválóan kezelhető.